Social Icons

15 oktober 2012

Polish Us Pink! #1

Polish Us Pink logo

Under oktober månad hålls Rosa Bandet kampanjen världen över för att stödja och finansiera bröstcancerforskningen. Vi nagel bloggare vill även delta på något sätt genom att öka medvetenheten och informera om bröstcancer via våra bloggar. Detta gör vi genom Polish Us Pink, en "utmaning" skapad av Susan från TheSubtileShimmer och varje måndag under oktober månad målar vi våra naglar rosa. Den här måndagen är första gången jag är med i Polish Us Pink.

During October month the Pink Ribbon campaign is held around the world to support and fund breast cancer research. We nail bloggers also want to participate somehow by raising awareness and provide information about breast cancer through our blogs. This is done by Polish Us Pink, a "challenge" created by Susan from TheSubtileShimmer, and every Monday during the month of October we paint our nails pink. This Monday is the first time I participate in Polish Us Pink.

polish us pink

Jag har lackat naglarna med ett riktigt rosa lack som följde med en skönhetstidning. "Märket" är Forever Pink och lacket heter Sunset strip. Jag har upplevt att de lack som man får gratis tillsammans med en tidning är utav dålig kvalitet och så även det här lacket. Borsten är enormt kort så jag fick knappt upp något lack på borsten och det blev väldigt strimmigt. Som tur var jämnade Seche Vite ut alla ränder. Jag stämplade med Wet n Wild French White Creme med ett mönster från konad M64 plattan. Jag hade ganska bråttom före jag skulle till arbetet och glömde att torka bort det överflödiga nagelbandsoljan före jag fotade.

I have painted my nails with a really pink polish that came with a beauty magazine. The "brand" is Forever Pink and the polish is named Sunset strip. I have experienced that the paint that you get for free with a magazine is out of poor quality and so even this polish. The brush is extremely short, so I barely got up some polish on the brush and it was very streaky. Luckily Seche Vite smoothed out all stripes. I stamped with Wet n Wild French White Creme with a pattern from konad plate M64. I had quite a hurry before I was going to work and forgot to wipe off the excess cuticle oil before I took the photos.

polish us pink

Links to important websites about Breast Cancer Awareness:
Pink Ribbon International (official page)
Roosa Nauha (Finnish page)
Rosa Bandet (Swedish page)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...