Social Icons

21 oktober 2012

"I love me" beauty exhibition 2012

I love me kauneusmessut
Photo credit: Suomen Messut / I love me 2012

Igår tog jag en tur till Helsingfors för att besöka skönhetsmässan som de ordnar där varje år. Mässan kallades "I love me" och består inte bara av skönhet utan även mode, hälsa, klockor, dvs fyra olika mässor i en. Jag var förstås mest intresserad av skönhetssidan och vad de olika företagen kunde erbjuda. Jag kom hem med några nya lack, några stämpelplattor och en hel drös med glitter. Jag visar swatches senare. Jag hade min kamera med men glömde ta bilder, därav några från fjolårets skönhetsmässa.

Kauneusmessut 2011
Photo credit: Suomen Messut / Kauneusmessut 2011

Yesterday I took a trip to Helsinki for visiting the beauty exhibition that they arrange every year. The exhibition was called "I love me" and consists not only of beuaty, but also fashion, health and watches, ie four different exhibitions in one. I was of course most interested in the the beauty part and what the different companies could offer. I came home with some new polishes, some stamping plates and a whole bunch of glitter. I'll show swatches later. I had my camera with me but forgot to take pictures so above is some pictures from last year's beauty exhibition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...